Regulamin sklepu Colligere.pl
Definicje
- 1. Regulamin – niniejszy dokument opisujący ogólne warunki korzystania z oferty proponowanej przez sklep internetowy colligere.pl
- 2. Sprzedawca – firma Barbara Szkuat z siedzibą w Krąplewie 62-060, ul. Kanałowa 14, NIP: 777-337-40-60
- 3. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem sklepu internetowego colligere.pl>
- 4. Produkt w przedsprzedaży – produkt zamówiony przez klienta przed datą premiery tego produktu.
Warunki ogólne.
- 5. Właścicielem domeny oraz sklepu jest firma Barbara Szkuat z siedzibą w Krąplewie 62-060, ul. Kanałowa 14, NIP: 777-337-40-60
- 6. Wszystkie ceny podawane są w walucie polskiej (PLN) i zawierają podatek VAT.
- 7. Wszelkie produkty oferowane przez sklep są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych.
- 8. Zdjęcia produktów mogą nieznacznie odbiegać od wyglądu oryginałów, np. kolor wyświetlany na monitorze.
- 9. Klient dobrowolnie rejestruje się w sklepie internetowym. Nie jest wymagana rejestracja konta do dokonania zakupu.
- 10. Klient w momencie rejestracji konta lub składania zamówienia zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. Nr 133, poz. 883) wyraża zgodę na przetwarzanie i przechowywanie jego danych osobowych niezbędnych do realizacji składanych przez niego zamówień przez firmę Barbara Szkuat.
- 11. Klient zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestanie ich wykorzystywania.
Realizacja zamówienia.
- 12. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 17:00 oraz w sobotę, niedzielę i święta rozpatrywane będą od rana następnego dnia roboczego.
- 13. Zamówienia przyjmowane są za pośrednictwem strony internetowej colligere.pl
- 14. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia znajdującego się na witrynie internetowej. Nieprawidłowo wypełnione formularze nie będą rozpatrywane.
- 15. Kupujący zobowiązany jest do podania adresu e-mail, pod którym będzie możliwe potwierdzenie zamówienia. Opcjonalnie klient może podać numer telefonu.
- 16. Rozliczenie transakcji może nastąpić poprzez:
- Przelew tradycyjny
- Przelewy24
- Płatność kartą kredytową
- Visa
- Mastercard
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Stripe, Inc.
- 17. Klient po dokonaniu zamówienia przy wybraniu opcji płatność przelewem zobowiązany jest do wykonania zapłaty za zamówiony towar.
- 18. Do każdego zakupu doliczane są koszta przesyłki podane w cenniku dostawy. Wysokość tych kosztów zależy od formy przesyłki wybranej przez klienta w czasie składania zamówienia oraz wartości zamówienia. O wysokości kosztów wysyłki klient zostaje poinformowany przed złożeniem zamówienia i wysyłając zamówienie do sklepu akceptuje ich wysokość.
- 19. Sklep internetowy colligere.pl w szczególnych przypadkach zastrzega sobie możliwość wydłużenia czasu realizacji zamówienia, o czym zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego wysyłając informację pocztą elektroniczną.
- 20. Zamówione towary mogą być dostarczane do Klienta poprzez przedstawiciela firmy spedycyjnej lub pracownika Poczty Polskiej. Czas dostarczenia przesyłki przez firmy do tego celu powołane jest zależny od ich regulaminu i ustaleń. Jest on również podany na stronie „Dostawa”.
- 21. W przypadku, gdy w ciągu 7 dni od dnia złożenia zamówienia i wybraniu formy płatności „Przelew Bankowy” lub za pośrednictwem systemów elektronicznych płatności, kwota wynikająca z wartości zamówienia nie wpłynie na konto bankowe sklepu, zamówienie zostanie anulowane. Informacja o anulowaniu zamówienia zostanie wysłana w formie elektronicznej na adres e-mail podany przy wykonaniu zamówienia.
- 22. Zakupione towary są dostarczane pod adres wskazany w formularzu zamówień, lub dostępny paczkomat przy wyborze wysyłki do paczkomatu.
- 23. Każde potwierdzone zamówienie Klienta traktowane jest jako całość i jest wysyłane na podany przez Klienta adres jedną paczką.
- 24. Wszelkie zmiany dotyczące sposobu dostawy wymagają zgłoszenia w sklepie internetowym colligere.pl poprzez wiadomość e-mail na kontakt@colligere.pl oraz potwierdzenia przez pracownika firmy.
Zamówienia w przedsprzedaży.
- 25. Produkt zamówiony w przedsprzedaży to produkt zamówiony przez Klienta przed datą premiery tego produktu.
- 26. Produkty podlegające przedsprzedaży są w sklepie oznaczone pomarańczowym znaczkiem z napisem 'przedsprzedaż'.
- 27. Na stronie produktu podlegającego przedsprzedaży znajduje się jego data premiery oraz szacowana data wysyłki.
- 28. Produkty zamówione w przedsprzedaży są, w miarę możliwości, wysyłane w dniu premiery produktu.
- 29. Termin wysłania zamówienia zawierającego produkty w przedsprzedaży może ulec zmianie na skutek wystąpienia opóźnienia spowodowanego przez dostawcę lub producenta danego produktu. O zaistniałym opóźnieniu Klient zostanie poinformowany drogą mailową oraz informacja ta pojawi się przy zamówieniu w zakładce Zamówienia na stronie konta Klienta (jeżeli Klient założył konto na stronie colligere.pl). Dodatkowo informacja o opóźnieniu zostanie umieszczona na stronie produktu.
- 30. Jeżeli z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy zamówione produkty zostaną dostarczone przez Sprzedawcę hurtowego w częściach (to znaczy wysłane w kilku dostawach w różnych dniach), realizacja zamówień będzie odbywać się według kolejności, w której zostały złożone zamówienia.
- 31. Jeżeli z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy zamówione produkty nie zostaną dostarczone przez Sprzedawcę hurtowego lub opóźnienia będą zbyt duże, zamówienia mogą być anulowane przez sklep. W wypadku anulacji zamówienia klient otrzyma pełny zwrot pieniędzy.
- 32. Jeżeli w skład zamówienia wchodzi przynajmniej jeden produkt z przedsprzedaży, całe zamówienie będzie wysłane po premierze wszystkich produktów w zamówieniu. Jeżeli klient chce otrzymać produkty nie podlegające przedsprzedaży wcześniej, należy złożyć osobne zamówienia.
- 33. Jeżeli w skład zamówienia wchodzą produkty z przedsprzedaży o różnych datach premiery, całe zamówienie będzie wysłane po premierze wszystkich produktów. Jeżeli klient chce otrzymać produkty z przedsprzedaży o wcześniejszej dacie premiery zaraz po ich premierze, należy złożyć osobne zamówienia.
Rachunki i faktury.
- 34. Firma Barbara Szkuat nie wystawia faktury VAT za zakupiony towar.
Modyfikacja zamówień.
- 35. Modyfikacja zamówienia (anulowanie, korygowanie, łączenie z innym) jest możliwe, do momentu wysłania paczki, poprzez wysłanie wiadomości elektronicznej e-mail z dokładnym opisem na kontakt@colligere.pl
- 36. Na życzenie klienta istnieje możliwość łączenia zamówień w celu obniżenia kosztów wysyłki. Jest to możliwe wyłącznie wtedy, gdy żadne wcześniejsze zamówienie nie zostało już zrealizowane oraz gdy zamówienie po połączeniu zmieści się w rozmiarach jednej przesyłki.
Zwroty i Reklamacje.
- 37. W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się z Internetowym Sklepem colligere.pl poprzez e-mail kontakt@colligere.pl. Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej jest dokument zakupu.
- 38. Przed odebraniem przesyłki od kuriera zaleca się aby Klient sprawdził, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności zaleca się zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane zaleca się nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy.
- 39. Zwrot jest możliwy wyłącznie wtedy, gdy towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Dodatkowo musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu. Oznacza to, że w przypadku, gdy towar jest fabrycznie zapakowany w folię to nie może ona zostać usunięta ani uszkodzona, aby produkt mógł trafić jako pełnowartościowy z powrotem na półki sklepu.
- 40. Jeśli zdarzy się, że po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia mechaniczne powstałe podczas dostawy, powinien odesłać paczkę na adres sklepu po uprzednim zgłoszeniu zwrotu na adres mailowy kontakt@colligere.pl
- 41. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od dnia dotarcia do sklepu zwracanego towaru.
- 42. Towar uszkodzony zostaje wymieniony na nowy, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
- 43. Klient może w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru odstąpić od zakupu bez podawania przyczyny składając Sprzedawcy stosowne oświadczenie i zwrócić oryginalnie zapakowany, nieużywany towar sprzedawcy na własny koszt. Sprzedawca zwróci Klientowi koszt zakupu towaru oraz najtańszy koszt dostawy przesyłki.
- 44. W przypadku odstąpienia od umowy koszt dostarczenia zwracanego towaru ponosi Klient.
- 45. W ramach realizacji umowy z Kupującym Sklep jest upoważniony przesłać na adres poczty elektronicznej Kupującego zaproszenie do wypełnienia ankiety po sprzedażowej. Ankieta służy zbadaniu opinii o przeprowadzonej transakcji. Kupujący może dobrowolnie wypełnić ankietę.
- 46. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Kupującego
Postanowienia końcowe.
- 47. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 5 lipca 2021 roku.
W razie wątpliwości oraz pytań skontaktuj się z nami po więcej informacji: kontakt@colligere.com