Regulamin Zwrotów
Informacje o zwrotach zawarte są również w regulaminie sklepu w punktach od 37 do 46.
Nasza polityka zwrotów obowiązuje przez 30 dni od dnia wysłania przez nas przesyłki do klienta.
Aby kwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi być również w oryginalnym opakowaniu.
Zgłoszenie zwrotu:
- Wyślij wiadomość na adres e mail kontak@colligere.pl. W wiadomości powinno się znaleźć:
- Numer zamówienia, które chcesz zwrócić
- Potwierdzenie zapłaty za to zamówienie
- Opis przyczyny zwrotu
- Jeżeli chcesz zwrócić część zamówienia prosimy o podanie, które przedmioty podlegać będą zwrotowi
Prosimy nie wysyłać zwrotów do producenta.
Nie przyjmujemy zwrotów produktów, które:
- Nie posiadają oryginalnego opakowania
- Zostały otwarte
- Noszą znamiona używania
- Nie pochodzą z naszego sklepu
- Są uszkodzone
Po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojego zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail z potwierdzeniem, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu.
Jeżeli zwrot towaru zostanie zatwierdzony, Klient otrzymuje zwrot pieniędzy za zwracane produkty. W ciągu kilku dni suma zostanie zwrócona na kartę kredytową, lub poprzez użytą metodę płatności podczas dokonywania zakupu produktów.
Postępowanie w przypadku opóźnienia zwrotu.
Jeżeli jeszcze nie otrzymałeś swojego zwrotu sprawdź ponownie swoje konto.
Jeżeli nadal nie otrzymałeś zwrotu, skontaktuj się z organem który wydał Ci kartę. Pamiętaj że zaksięgowanie zwrotu może chwilę potrwać.
Jeżeli po wykonaniu wszystkich tych czynności nadal nie otrzymałeś swojego zwrotu, skonstatuj się z nami w celu wyjaśnienia poprzez wiadomość mailową na adres kontakt@colligere.pl
Zwrot produktów z promocji/wyprzedaży/ z kuponem
Gdy klient zgłosi zwrot towaru i zwrot ten zostanie przyjęty otrzyma on kwotę, za którą kupił dany przedmiot. Oznacza to że gdy przedmiot podlegający zwrotowi został kupiony na wyprzedaży lub promocji, klient otrzyma kwotę w jakiej ten przedmiot był sprzedawany na wyprzedaży lub promocji.
Jeżeli produkt został kupiony z kuponem:
- Kupon na zestaw
- Kupon x % zniżki
- Kupon x zł zniżki
Wtedy klient za zwracany produkt otrzyma taką sumę za jaką kupił dany produkt, a kupon który został użyty przepada.
Produkty, które podlegały promocji mogą zostać zwrócone tylko gdy są w stanie nowym. Oznacza to że nie przyjmujemy zwrotów towarów które:
- Nie posiadają oryginalnego opakowania
- Zostały otwarte
- Noszą znamiona używania
- Nie pochodzą z naszego sklepu
- Są uszkodzone
Postępowanie w przypadku zwrotu produktów z promocji jest takie samo jak w przypadku pozostałych produktów
Zgłoszenie zwrotu:
Wyślij wiadomość na adres e mail kontak@colligere.pl. W wiadomości powinno się znaleźć:
- Numer zamówienia, które chcesz zwrócić
- Potwierdzenie zapłaty za to zamówienie
- Opis przyczyny zwrotu
- Jeżeli chcesz zwrócić część zamówienia prosimy o podanie, które przedmioty podlegać będą zwrotowi
Informacje o zwrotach zawarte są również w regulaminie sklepu w punktach od 27 do 36.
W razie wątpliwości oraz pytań skontaktuj się z nami po więcej informacji: kontakt@colligere.com