Regulamin Zwrotów

Informacje o zwrotach zawarte są również w regulaminie sklepu w punktach od 37 do 46.

Nasza polityka zwrotów obowiązuje przez 30 dni od dnia wysłania przez nas przesyłki do klienta.

Aby kwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi być również w oryginalnym opakowaniu.

Zgłoszenie zwrotu:

  • Wyślij wiadomość na adres e mail kontak@colligere.pl. W wiadomości powinno się znaleźć:
    • Numer zamówienia, które chcesz zwrócić
    • Potwierdzenie zapłaty za to zamówienie
    • Opis przyczyny zwrotu
    • Jeżeli chcesz zwrócić część zamówienia prosimy o podanie, które przedmioty podlegać będą zwrotowi

Prosimy nie wysyłać zwrotów do producenta.

Nie przyjmujemy zwrotów produktów, które:

  • Nie posiadają oryginalnego opakowania
  • Zostały otwarte
  • Noszą znamiona używania
  • Nie pochodzą z naszego sklepu
  • Są uszkodzone

Po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojego zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail z potwierdzeniem, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu.

Jeżeli zwrot towaru zostanie zatwierdzony, Klient otrzymuje zwrot pieniędzy za zwracane produkty. W ciągu kilku dni suma zostanie zwrócona na kartę kredytową, lub poprzez użytą metodę płatności podczas dokonywania zakupu produktów.

Postępowanie w przypadku opóźnienia zwrotu.

Jeżeli jeszcze nie otrzymałeś swojego zwrotu sprawdź ponownie swoje konto.

Jeżeli nadal nie otrzymałeś zwrotu, skontaktuj się z organem który wydał Ci kartę. Pamiętaj że zaksięgowanie zwrotu może chwilę potrwać.

Jeżeli po wykonaniu wszystkich tych czynności nadal nie otrzymałeś swojego zwrotu, skonstatuj się z nami w celu wyjaśnienia poprzez wiadomość mailową na adres kontakt@colligere.pl

Zwrot produktów z promocji/wyprzedaży/ z kuponem

Gdy klient zgłosi zwrot towaru i zwrot ten zostanie przyjęty otrzyma on kwotę, za którą kupił dany przedmiot. Oznacza to że gdy przedmiot podlegający zwrotowi został kupiony na wyprzedaży lub promocji, klient otrzyma kwotę w jakiej ten przedmiot był sprzedawany na wyprzedaży lub promocji.

Jeżeli produkt został kupiony z kuponem:

  • Kupon na zestaw
  • Kupon x % zniżki
  • Kupon x zł zniżki

Wtedy klient za zwracany produkt otrzyma taką sumę za jaką kupił dany produkt, a kupon który został użyty przepada.

Produkty, które podlegały promocji mogą zostać zwrócone tylko gdy są w stanie nowym. Oznacza to że nie przyjmujemy zwrotów towarów które:

  • Nie posiadają oryginalnego opakowania
  • Zostały otwarte
  • Noszą znamiona używania
  • Nie pochodzą z naszego sklepu
  • Są uszkodzone

Postępowanie w przypadku zwrotu produktów z promocji jest takie samo jak w przypadku pozostałych produktów

Zgłoszenie zwrotu:

Wyślij wiadomość na adres e mail kontak@colligere.pl. W wiadomości powinno się znaleźć:

  • Numer zamówienia, które chcesz zwrócić
  • Potwierdzenie zapłaty za to zamówienie
  • Opis przyczyny zwrotu
  • Jeżeli chcesz zwrócić część zamówienia prosimy o podanie, które przedmioty podlegać będą zwrotowi

Informacje o zwrotach zawarte są również w regulaminie sklepu w punktach od 27 do 36.

W razie wątpliwości oraz pytań skontaktuj się z nami po więcej informacji: kontakt@colligere.com