Regulamin Zwrotów

Informacje o zwrotach zawarte są również w regulaminie sklepu w punktach od 37 do 45.

Nasza polityka zwrotów obowiązuje przez 30 dni od dnia wysłania przez nas przesyłki do klienta.

Aby kwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi być również w oryginalnym opakowaniu.

Zgłoszenie zwrotu:

  • Wyślij wiadomość na adres e mail [email protected]. W wiadomości powinno się znaleźć:
    • Numer zamówienia, które chcesz zwrócić
    • Potwierdzenie zapłaty za to zamówienie
    • Opis przyczyny zwrotu
    • Jeżeli chcesz zwrócić część zamówienia prosimy o podanie, które przedmioty podlegać będą zwrotowi

Prosimy nie wysyłać zwrotów do producenta.

Nie przyjmujemy zwrotów produktów, które:

  • Nie posiadają oryginalnego opakowania
  • Zostały otwarte
  • Noszą znamiona używania
  • Nie pochodzą z naszego sklepu
  • Są uszkodzone

Po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojego zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail z potwierdzeniem, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu.

Jeżeli zwrot towaru zostanie zatwierdzony, Klient otrzymuje zwrot pieniędzy za zwracane produkty. Klient podaje numer konta na które będą zwrócone środki.

Postępowanie w przypadku opóźnienia zwrotu.

Jeżeli jeszcze nie otrzymałeś swojego zwrotu sprawdź ponownie swoje konto.

Jeżeli nadal nie otrzymałeś zwrotu, skontaktuj się ze swoim bankiem. Pamiętaj że zaksięgowanie zwrotu może chwilę potrwać.

Jeżeli po wykonaniu wszystkich tych czynności nadal nie otrzymałeś swojego zwrotu, skonstatuj się z nami w celu wyjaśnienia poprzez wiadomość mailową na adres [email protected]

Zwrot produktów z promocji/wyprzedaży/ z kuponem

Gdy klient zgłosi zwrot towaru i zwrot ten zostanie przyjęty otrzyma on kwotę, za którą kupił dany przedmiot. Oznacza to że gdy przedmiot podlegający zwrotowi został kupiony na wyprzedaży lub promocji, klient otrzyma kwotę za jaką nabył dany przedmiot.

Jeżeli produkt został kupiony z kuponem:

  • Kupon na zestaw
  • Kupon x % zniżki
  • Kupon x zł zniżki

Wtedy klient za zwracany produkt otrzyma taką sumę za jaką kupił dany produkt, a kupon który został użyty przepada.

Produkty, które podlegały promocji mogą zostać zwrócone tylko gdy są w stanie nowym. Oznacza to że nie przyjmujemy zwrotów towarów które:

  • Nie posiadają oryginalnego opakowania
  • Zostały otwarte
  • Noszą znamiona używania
  • Nie pochodzą z naszego sklepu
  • Są uszkodzone

Postępowanie w przypadku zwrotu produktów z promocji jest takie samo jak w przypadku pozostałych produktów

Zgłoszenie zwrotu:

Wyślij wiadomość na adres e mail [email protected]. W wiadomości powinno się znaleźć:

  • Numer zamówienia, które chcesz zwrócić
  • Potwierdzenie zapłaty za to zamówienie
  • Opis przyczyny zwrotu
  • Jeżeli chcesz zwrócić część zamówienia prosimy o podanie, które przedmioty podlegać będą zwrotowi

Informacje o zwrotach zawarte są również w regulaminie sklepu w punktach od 37 do 45.

W razie wątpliwości oraz pytań skontaktuj się z nami po więcej informacji: [email protected]